Langas.net Logo

Reportažas Nr. 39 - Ring of Kerry

[ Airija -> Pasakojimai -> 2001-2002 metų reportažai -> Reportažas Nr. 39 - Ring of Kerry ] [ Komentuoti ]
Jūs esate senoje Airijos skyriaus versijoje. Airijos skyrius perkeliamas į naują sistemą, galimi laikini nesklandumai. Naujoji versija - čia: www.langas.net/tp/airija
Kelionė į Galway ir Kerry provinciją. Pirmą kartą vairuoju mašiną su vairu ne toje pusėje. (2001 rugsėjo vidurys)

Antradieni rezervavau maisna per interneta, o ketvirtadieni ryte pmes su Sigiu nuejome jos atsiimti... Visas tas atsiemimas uztruko viso labo mazdaug 10 minuciu - nusirase musu teisiu duomenis, pasiteriavo kuriais draudimais noretume apsidrausti ir dave raktelius. Paaiskejo jog masina yra labai sauni - Nissan Almera, 2001-uju metu ir nuvaziavusi tik 8000 myliu.
Taigi pirmas uz vairo sedo sigis ir jam aisku buvo labai baisu vaziuoti per dublina kaire puse per visus tuos kvailus kamscius, kai begius reikia jungineti kaire ranka ir kai veidrodeliai yra visai ne ten kur reikia.
Parvaziavome namo sekmingai... Tada isisodinome masinon sonata ir isvaziavome i Airijos vakarus - miesta Galway pas savo drauga atmosferika ir jo seima... :) kelione i ta puse ejosi paprastai - vairavau tai as tai sigis tai as tai sigis ir taip visus 220 kilometru...
I galway'ju atkakome tik siek tiek pries ketvirta valanda vakaro. Tada susedome vel visi i masina ir isvaziavome i moheru uolas (jau kazkada minejau tau apie jas - ten kur skardziai virs vandenyno yra mazdaug 200 metru aukscio) :)
Taigi... pasirode jog moheru uolos labai pasikeite nuo tada kai as ten buvau pries pusantru metu... Viskas daug labiau atitverta ir niekur per daug nebepasivaiksciosi, kita vertus si karta pute labai labai labai stiprus vejas kurs bande isversti mus is koju... Zmones esant tokiam stipriam vejui bijojo eiti prie skardziu krastu, o jeigu kas ir isdrisdavo, tai jau is tolo pradeddavo ropoti visomis keturiomis, del to zmones atrode labai juokingai.
Kadangi jau buvo nemazai laiko ir buvom islake, tai susiorganizavome sau piknika ir pavalogeme visokio maisto :)... Na ir po to grizome atgal i Galway'ju pernakvoti pas atmosferikus.
Ten mes bandeme zaisti monopoli kartu su sigiu sonata ir beveik penkiamete atmosferiku dukryte gertruda, kuria darzelyje vietiniai vaikai vadina getshuda. Taciau mums tai gavosi nelabai gerai, nes jai labiau patiko viska lipdyti is plastilino :)
Vat.. mazdaug taip praejo musu ketvirtadienis... Beje, ketvirtadieni as susilaukiau is atmosferiko komplimento, jog esu pirmas jo sutiktas lietuvis, kuris vaziuodamas airijos keliukais nesistengia isvaziuoti ant kairiojo kelkrascio :), taigi reiktu manyti jog as puikiai vairuoju...
Taigi, penktadieni ryte mane pakankamai patogiai bemieganti neypatingai patogioj sofoje pazadino kazkoks keistas garsas: tak tak tak....
[ezeras apacioje] Na as bandziau miegoti toliau taip ir nesuprasdamas is kur ten tas garsas sklinda... Dar po pusvalandzio tokio tapsejimo tiksejimo as atsibudau visai ir pamaciau kad nuo lubu lasa vanduo... Pagalvojau kad buvo stiprus lietus ir ramiai pradejau ziuureti telika... O tada atejo buto seimininkas atmosferikas, uzsilipo i palepe ir pamate kad vamzdziai kiauri... Tada atsikele visi kiti mes papusryciavome, palikome raktus namo savininkui, o patys isvaziavome i Kerry apskriti.
Vaziavom vaziavom, vaziavom palei kalnus vaziavome per kalnus, vaziavom per jura, suradom kazka labai panasaus i palanga tik geriau, nes fone matesi kalnai :) Ten Sonata ir Gertruda (afmosferiko dukryte) pabraide po jura, o Zieda (atmosferiko zmona) paieskojo kriauklyciu visokiu savo kolekcijai.
Tada Sonata kazkur nuejo, o beveik penkiamete Gertruda pradejo Atmosferiko ar tai Ziedos klausineti, "kur ta kita mergyte nuejo"... :))
Jei dar nesupratai, tai ta kita mergyte buvo Sonata :))))
Tada mes pavalgem ir vaziavom toliau... Buvo labai linksma, tik tiek, kad pradejom kilti i kazkoki kalna labai, kilom kilom kilom ir pakliuvom i kakzoki tai pusiau ruka, pusiau debesis, pusiau lietu ir negalejom grozeti vazidais nuo kalno virsaus :(((, na nusifotografavom ten siek tiek, bet vistiek nelabai linksma buvo.
Na o po to vaziavom toliau kol privaziavom miestuka Dingle. Mes jau beveik nusprendeme jame nakvoti, bet kadangi oras nusileidus nuo kalno kazkiek pagerejo tai vaziavome truputi toliau... tas truputi toliau, pavirto viso gan nemazo pusiasalio apvaziavimu... :) Apziurejom ten visokiu bunkeriu ir kitokiu dalykeliu, kuriuose pries beveik 1000 metu airiu kaimieciai laikydavo savo gyvulius...
Oh, dar atrodo, kad siek tiek anksciau ta diena mes kelemes su keltu per per kazkokia tai ilanka :)
Taigi penktadieni galima butu apibendrinti taip: labai daug ispudziu ir labai daug vaziavimo :)
Pernakvojome kakzokiam tai B
[pilies griuvesiai] Dar sestadieni radome labai grazia pili, kuri stovejo pajuryje ir kadangi nebuvo priziurima, tai juros vejai joje ispute skyle, ir dabar jinai atrodo mazdaug taip, tarsi kazkas specialiai butu ispjoves dali pastato, kad galima butu i vidu pasiziureti...
Aha... Aisku velgi turejom labai daug ispudziu, nuotrauku ir vaizdu ir labai mazai laiko (jeigu ka , tai su 3 fotoaparatais mes per tas 4 dienas prifotografavome apie 250 nuotrauku, o tai yra apie viena nuotrauka kas 20 minuciu istisa para) :)
Vat... Taigi viskas atrodydavo taip: vaziuojam, staiga kas nors sako, cia grazus vaizdas, tada vairuotojas sutabdo masina, visi isbega apsidairo, susoka i vietas, nusifotografuoja ir sedam i masina ir vaizuojam toliau...
Taigi per sestadieni apvaziavome visa Ring of Kerry. Ir mums beliko nei daug nei mazai - kita diena pervaziuoti per ta Ring of Kerry isilgai (ar tai skersai) ir po to sugrizti apie 120 kilometru i Galway ir dar tada sugrizti apie 200 km i Dublina :)
Taigi... Sekmadienis vel mazdaug toks: sedam, vaizuojam islipma fotografuojames, gerimes vaizdais, fotografuojames, vaizuojam sustojam... ir pan... Sekamdieni as pakliuvau i sunkiausia kelio atkarpa - kalnu keliuke, kuriame nebuvo kur prasilenkti man bevaziuojant i virsu ir prieko man atvaziavo dvi masinos... Turejau pagal ne keliu eismo taisykles leistis atbula zemyn apie 20-30 metru... kol isukau i siokia tokia aikstele ir tie kiti sugebejo pravaziuoti...
[medituoju kalnuose] Tada po 5 minuciu nuejom papietauti ir is sededami kalnu kavineje gerejomes kalnu vaizdais ir megavomes kava artai arbata (nebepamenu)... Dar ten buvo tokia apzvangos aikstele ir ji buvo aptverta ir zenklas kazkoks buvo kad zmones uz tos tvoros neitu, tai mes nusprendeme neiti, bet bandeme uzbegti i pakankamai statu kalniuka. :) Is to begimo tu jau turejai matyti keleta nuotrauku :)))
Na o likusi dienos dalis jau buvo paprasta - vaziavom, vaziavom vaziavom i Galway'ju pas atmosferikus, po to atgal i Dublina... :)
Likus nepilnam 100 km iki Dublino pakliuvom i kamsti... Tai stovejom tai letai vaziavom... kol galu gale privaziavom kazkoki miestuka ir tas kamstis nezinia kur dingo...
Tokia pat situacija pasikartojo dar karta (pries miesta visi velkasi ir isvis stovi, o vos prasidejus miesto teritorijai visi spaudzia gaza ir bando virsyti leistina greiti). Taigi namo parsibeldeme apie 11 valanda nakties ir buvom labai pavarge :)
O dar bevazinedami mes supratome jog airiai labai zavisi transporto ziedu sistemomis ir pvz norint ivaziuoti i Galway'ju is pradziu reikia pervaziuoti per sesis ar tai septynis ziedus. Viename is tu ziedu yra pristatyta mazdaug 14 sviesoforu (prie kiekvieno ivaziavimo ir isvaziavimo is ziedo)
Taip pat kazkur Galwayjaus teritorijoje yra dvigubas ziedas, kuris atrodo kaip astuoniuke (na nemaciau as sito ziedo, bet tai yra labai gerai, nes visai nezinociau kaip per ji vaziuoti):)
Na ir dar jeigu miestas neturi vietos ir resursu savo normaliam eismo ziedui irengti, tai tada imasi gudrybes - kokioje nors nedideleje sankryzoje nupiesia pusmetrio skresmens skrituli ir pastao zenkla, kad cia ziedas. Na reik manyt, kad cia Airijoje ziedo nuosavo transporto ziedo turejimas yra garbes reikalas ir miestas be tokio ziedo butu tik kaimas, o ne miestas... :)

į pirmą puslapį

teisines pastabos

Top 100

Created with Qixite

RSS

puslapio pradžia

Siūlymus, pastabas, klausimus siųskite adresu:
Visa šiuose Airijos skyriaus puslapiuose pateikta informacija yra svetainės www.langas.net/airija autoriaus nuosavybė. Informaciją galima platinti tik su sąlyga, jog tai daroma nemokamai. Visais kitais atvejais turite gauti mūsų leidimą platinti šią informaciją.