Langas.net Logo

41 - Bray naktį

[ Airija -> Pasakojimai -> 2001-2002 metų reportažai -> 41 - Bray naktį ] [ Komentuoti ]
Jūs esate senoje Airijos skyriaus versijoje. Airijos skyrius perkeliamas į naują sistemą, galimi laikini nesklandumai. Naujoji versija - čia: www.langas.net/tp/airija
Kelionė į Bray, naktį lipam į kalną
Sužinojęs, jog Nojaus koncertas prasidės valanda vėliau nei įprastai, aš nusprendžiau apie tai informuoti porą lietuvaičių. Paskambinau, informavau, pasiteiravau, ką veikia. Išaiškėjus, jog jos planuoja važiuoti į Bray po valandos aš irgi aišku užsinorėjau. Kadangi jos visiškai neprieštaravo ir mielai priėmė mane į savo komapniją sutarėme susitikti po 1,5 valandos Bray'juje. Apsirengęs kiek įmanoma šilčiau (nes prieš porą dienų, kai paskutinįkart buvau lauke, buvo labai šalta) aš sėdau ant dviračio ir nuvažiavau iki priemiestinių traukinukų stoties. Ten sėdau į traukinuką ir nuvažiavau į Bray. Kaip ir buvo sutarta, buvau ten lygiai po 1,5 valandų (na gera meluoju, buvau ten po 1 valandos ir 24 minučių). Pasirodo visus kitus keliauninkus aplenkiau beveik pusantros valandos.
[Bray naktį iš viršaus] Susirinko iš viso mūsų 6 žmonės - 2 lietuviai (įskaitant mane), 2 lietuvaitės, 1 rusaitė ir vienas airis. Kadangi tuo metu kai visi susirinko į Bray'ju jau buvo pakankamai suteme, tai pagalvojau "velnias, niekur mes nebenueisim, nebent palei jūrą pasivaikščiosim". Ir kaip aš iš pradžių nustebau, kai tos dvi lietuvaitės pareikalavo lipti į kalną. Iš pradžių pagalvojau, kad tik nesveiki žmonės gali šitaip elgtis, o po to labai apsidžiaugiau, kad pažįstu tokių nesveikų žmonių ir kad bus labai linksma palaipioti kalnais.
Kelias į viršų buvo sunkus ir visai nelengvas, ėjome vos pramintais takeliais beveik apgraibomis. O tada visi besiropščiantys viršun labai panoro viršuje išgerti šampano, o aš pradėjau atsiprašinėti, jog nepagalvojau apie tai iš anksto ir kad šapano savo kuprinėje neturiu. Tačiau kai pasakiau, jog visgi turiu Pepsicolos, tai visi apsidžiaugė maždaug taip pat, lyg bučiau pasakęs, jog tai yra šampanas. Ir tada darėme rungtynes, kas pirmas užlips į viršukalnę, tas gaus pirmą gurkšnį limonado.
Iš viršaus aišku mums atsivėrė labai gražus naktinis vaizdas, kurio nuotrauką vat čia šiek tiek ir pateikiu. Šiek tiek pasėdėję viršuje mes puolėme leistis. Leistis buvo gerokai sunkiau ir dėl to mes nugriuvome maždaug 3 kartus, o tai yra maždaug 0,5 nugriuvimo vienam keliauninkui.
Nusileidę mes užėjome pavalgyti, tada sėdome į traukinuką ir nuvažiavome į Nojaus koncertą.

į pirmą puslapį

teisines pastabos

Top 100

Created with Qixite

RSS

puslapio pradžia

Siūlymus, pastabas, klausimus siųskite adresu:
Visa šiuose Airijos skyriaus puslapiuose pateikta informacija yra svetainės www.langas.net/airija autoriaus nuosavybė. Informaciją galima platinti tik su sąlyga, jog tai daroma nemokamai. Visais kitais atvejais turite gauti mūsų leidimą platinti šią informaciją.