Langas.net Logo

50 - kelionė į Airijos vakarus

[ Airija -> Pasakojimai -> 2003-2004 metų reportažai -> 50 - kelionė į Airijos vakarus ] [ Komentuoti ]
Jūs esate senoje Airijos skyriaus versijoje. Airijos skyrius perkeliamas į naują sistemą, galimi laikini nesklandumai. Naujoji versija - čia: www.langas.net/tp/airija
Cliffs of Moher

Penktadienis

Siandien darbe buvau labai uzsiemes.. O tai turetu reiksti, kad pora valandu ryte programavau, o po to dar apie 14 valandu bandziau issiaiskinti, kodel
neveikia. Isejau is darbo taip ir neissiaiskines.

Be to siandien man paskambino Dangis ir pasiule keliauti kartu po Airija, mat jo draugas Tomas keletui dienu atskrido i Airija paatostogauti, ir Dangis
susiorganizavo masina, kad galetu aprodyti Airija. As zinoma mielai sutikau. Penktadieni is darbo isejau 1:30 nakties.

Šeštadienis

Kylemore vienuolynas
I sutarta susitikimo vieta atejau truputi (5 min) pavelaves. Is pradziu musu marsrutas buvo paprastas - Airijos vakarai. Nuvaziavus puse kelio iki Galway'jaus buvo nuspresta, kad mes vaziuojam i Cliffs of Moher. Nuvaziaves i ten nustebau - tai buvo pirmas kartas, kai ten nebuvo jokio vejo... Is pradziu uzsukome i Ailwee Olas, kurios veda apie 1 mylia i kalno vidu. Taciau turistai joje leidziami tik 1/3 mylios. Apziurejom ir pafotografavom stalaktitus ir stalagmitus, kuriu seniausiems buvo apie 8000 metu. Pasak gido ten kur mes buvom nueje, paskutini karta iki virsaus buvo uzlieta 2002 metu lapkriti.
Po ekskursijos i ola, mes aplankeme netoliese gyvenancia lietuvaite Zivile pas kuria ir pernakvojome... Pavakarieniavome prancuziskame restorane, paplepejome, susitikome su Ziviles drauge Anna (netoliese esancio B&B savininke) ir Annos draugais anglais ir airiais. Pasirode, jog siandien vienos is Annos draugiu gimtadienis... Bet mes ten ilgai neuztrukom - nes Zivilei kitadien reikejo i darba, o mums nusimate kelione i Connemara regiona.

Sekmadienis

Kylemore gotikinė bažnyčia
Isvaziavome i Connemara. O konkreciau i Kylemore vienuolyna. Bandem vaziuoti pagal zemelapi ir zenklus, taciau kai atsidureme prie Kylemore vienuolyno nepatikejome savo akimis, nes isivaizdavome, kad esame dar uz mazdaug 50 km nuo ten.

Kylemore vienuolynas isikures labai grazioje vietoje - ant ezero kranto kalno papedeje. Beveik kalno virsuje, keliu simtu metru aukstyje pastatyta Jezaus
skultura. Kadangi mums labai norejosi uzlipti i kalna, tai mes pirmiausia puolem prie takelio vedancio link skulturos. Is pradziu priejome uzrasa, kad situo takeliu zmones turetu eiti savo rizika... Paeje dar 20 metru suradome uzrasa, kad privati teritorija ir eiti draudziama... Gerokai supykome ant praejima uzdariusiu airiu.

Na kita vertus apziurejome vienuolyna, baznytele ir siaip pasivaiksciojome graziomis vietomis.

Po to nuvaziavome i miestuka Letterfrack. Ten sociai "papusryciave" visgi buvo beveik pirma valanda popiet :) patraukeme i Connemara National Park.
Is pradziu bandem iki ten nueiti pestute, bet po to sugrizom iki masinos ir iki iejimo i parka likusi mazdaug 1 km visgi nuvaziavome... Uz iejima i parka teko sumoketi 2.75 euro kiekvienam. Uz ta suma mes apziurejome labai nedidele istorine ekspozicija ir gavome teise pasivaikstineti po kalnus ir kalnu pelkes nutiestais takais... Na jei tiesa sakant, tai nerekomenduoju... Geriau jau eikit siaip po bet kuri kita tu krastu kalna pavaikstineti, jei surasit iejima. Nors tai gali buti sunku padaryti, nes dauguma teritoriju visgi aptvertos ivairiausiomis tvoromis.

Galima sakyti, kad tuo musu ekskursija ir baigesi - po to buvo ilgokas grizimas i Dublina pakeliui bandant uzsukti pas viena Dangio pazistama, kuriai prisiskambinti del susitikimo nepavyko ir taip ir likom su ja nesusitike...

į pirmą puslapį

teisines pastabos

Top 100

Created with Qixite

RSS

puslapio pradžia

Siūlymus, pastabas, klausimus siųskite adresu:
Visa šiuose Airijos skyriaus puslapiuose pateikta informacija yra svetainės www.langas.net/airija autoriaus nuosavybė. Informaciją galima platinti tik su sąlyga, jog tai daroma nemokamai. Visais kitais atvejais turite gauti mūsų leidimą platinti šią informaciją.